tisdag 22 april 2014

007 Rubber Bands

Blev helt salig när jag härom veckan hittade en störtskön sak till salu. En låda med gummiband med 007 på kartongen! Det nämns ingenting om James Bond, ingenting om Sean Connery, ingenting utöver det att detta är "007 Superior Quality Rubber Bands". Detta betyder självklart att det inte handlar om en äkta licensierad produkt, utan detta är uppenbart en piratprodukt som vill rida på vågen av 007.

Men det spelar liksom ingen roll för min del, för detta är en helt underbar produkt! Jag älskar grafiken och jag älskar den lite udda produkten, gummiband! Kalla det gärna för kitsch om du vill, men jag älskar den! Härlig box med härlig doft av gammal gummisnodd i fina färger.  :)

Kan även nämna att jag log med hela ansiktet när jag insepkterar kartongen och inser att det inte någonstans står ett namn på det företag som producerat eller sålt produkten. Det enda som står på kartongen är “Packed by Tin Tin Bizarre, Inc”. Tin Tin Bizarre låter för övrigt som ett toppennamn på nästa Bondbrud!

Jag köpte asken på Tradera i April 2014 för 130 kr.

Bild: Egna
Kollage: Eget
Text: Egen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar