söndag 24 augusti 2014

Pussel - Arrow Games Ltd (3/4)

Äntligen dags för ett nytt inlägg igen. Det blir tyvärr inte lika många inlägg per månad som jag hade önskat nu för tiden. Men det beror på att annat har kommit emellan. Men men, nu kommer det ett nytt och jag kommer följa upp detta inlägg med ytterligare två stycken under veckan som kommer. Som jag beskrev för er i april så älskar jag alla gamla pussel med dessa underbara Bond-motiv (artwork). Om jag ser ett på Tradera eller på Blocket och priset inte är allt för högt, så köper jag alla jag kommer över! :)

Denna pusselserie om totalt 4 st pussel är gjorda i England av Arrow Games Ltd. Just detta pussel är nr 3 i serien. Motivet är hämtat från filmen Goldfinger och föreställer scenen där Bond kör sin DB5 och utnyttjar katapultstolen för att skjuta ut sin passagerare.

Pusslet har 375 bitar och lådan är i bra skick. Jag köpte det på Tradera i  maj 2010 och betalde 90 kr för den. Ett bra pris tycker jag!


Text: Egen
Bild: Automuseum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar