torsdag 1 januari 2015

Gott Nytt År!

Jag vill tacka för ett härligt 2014 som glädjande har innehållit en hel del Bond-relaterat. Bland några av höjdpunkterna så måste jag ju nämna att min samling har växt med många fina objekt. Kompletterat min pussel-samling, utökat min figur-samling och mina Bond relaterade böcker. Samlingen har även fått nya fina skåp, vilket innebär att visas upp lite bättre och den kommer mer till sin rätt. 

Men framförallt så var ju höjdpunkten 10års jubileet av From Sweden With Love! Anders hade styrt upp en härlig galafest där jag ät middag och minglade med Bond-kändisar. En smått surrealistisk känsla! Jag fick även möjlighet att se flera Bond-filmer i det nya formatet 4K. Däribland min favoritfilm OHMSS. Men kanske lika kul som att träffa Bond-kändisar, var det att träffa andra Bond-fantaster. Att kunna sitta ner över ett glas bubbel och prata fritt om allt som rör vår favorit-agent, är en företeelse jag inte är van vid, men fruktansvärt glad att jag fick uppleva. 

Så vad ser jag fram emot under 2015? På den listan står framförallt två saker: Utgivningen av den nya Bond-boken Project One, som släpps den 8 september. Och självklart på listans förstaplats står nya filmen Spectre, som går upp på bio den 6 november. 

Men jag hoppas också att 2015 innebär nya fina objekt till min samling samt att jag får fortsätta att utbyta erfarenheter med mina nya Bond-vänner. 

Längtar och ser fram emot 2015 och 12 härliga månader fyllda med det jag gillar bäst: skratt, glädje, vänner, familj och självklart James Bond! 

Gått nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar