måndag 19 maj 2014

Länkar

Då jag insett att denna "blogg" är det enklaste sättet för mig att samla mina tankar och hålla reda på alla artiklar i min Bond-samling, så tänkte jag även samla en del "bra & ha-länkar" till andra sidor om fenomenet James Bond.

Jag upprepar ännu en gång att denna blogg inte har något som helst vinstintresse och den marknadsförs inte i "cyberspace" över huvud taget. Den är enbart till för mitt egna nöjes skull. Att skriva-av-mig angående min samling och Bond i allmänhet, har jag märkt är roligt och ganska förlösande. Det gör att jag gräver mer i ursprunget på saker och ting jag köper till min samling, samt att jag får en mycket bättre helhetsbild över samlingen!


• Skådespelare som nästan fick rollen som James Bond

Uppdates
140519 - Originalartikeln publiceras
150201 - Uppdatering - Klockor samt byte av bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar