måndag 20 april 2015

Skickuppgradering av Serietidningar

Städade lite i min samling i helgen för någon vecka sedan och blev lite överraskad när jag hittade en hel påse full med serietidningar om vår kära agent 007. Hade helt glömt bort att jag ropade hem en auktion i november med tidningar i riktigt bra kvalitet. Det är 10 st utvalda nummer från åren 1986 till 1989 och säljaren är Seriesam vilket borgar för riktigt fin kvalitet. När rubriken på auktionen dessutom är: "Lyxsamling med olästa arkivexemplar NM" så blir man ju inte mindre glad direkt!

Inköpt
Jag vann auktionen på Tradera i November 2014 och jag betalade 182 kr inklusive frakt och extra bra emballage.Delar vi den summan med antal tidningar så får vi styckpriset 18 kr. Vilket är helt galet billigt för serietidningar i det skicket!


Text: Egen
Bild: Egen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar