söndag 24 maj 2015

Tidningar & Magazine med Bond-innehåll

Jag har på senare tid börjat intressera mig mer för tidningar och magazin med Bond-innehåll. Det kan handla om ett omslag med någon av skådespelarna eller en artikel inuti tidningen, där någon med Bond-anknytning är intervjuad. Men problemet är att när jag väl bestämt mig för att börja samla på något, så blir det nästan alltid så att jag gör allt i min makt (eller nästan i alla fall) för att komplettera upp den till 100%. Men när det gäller tidningar med visst Bond-innehåll, så kommer det bli en total omöjlighet att få denna gren, denna genre, komplett då det troligtvis finns miljoner tidningar med Bond-innehåll. Och dessutom så utkommer det ständigt nya nummer av tidningar.

Men men, vi skyndar långsamt så får vi se vart vi landar.


Text: Egen
Bild: toysofbond

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar