måndag 23 juni 2014

ToDo

Vad händer?
Jag har fortfarande mängder av samlarobjekt som inte är genomgångna och upplagda här på bloggen. Likaså har jag mängder av idéer och tankar om andra inlägg som jag tänkt publicera. Men tiden finns helt enkelt inte just nu. Jag hinner helt enkelt inte med då i princip allt annat i livet (familj, hus & jobb mm) har högre prio för tillfället. Men för att inte glömma av några av mina idéer så tänkte jag göra ett inlägg där jag listar vad som är på gång, vad som ligger i pipen, så att säga! ;)


Bondböcker på engelska - Sammanställning (ny)
Bondböcker på svenska - Sammanställning (uppdatering)
Bondfilm - TWINE
Bond i Playboy
Bil - Bond Collection
Solglasögon i Bondfilm
Pussel 375 bitar x 4
Pussel 1000 bitar x 2
TV spel - GameBoy
TV spel - N64
TV spel - GameQube
TV spel - Xbox 360
TV spel - Övriga
Musik - Ej officiell Bondmusik
Musik - Låtar som låter som Bondmusik
Bondfilm - Samlarbox DVD (attachéväska)
Bok - Solo

mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar